2009. március 8., vasárnap

Darts Toll Lyukasztó

Ezzel a lyukasztóval a darts tollra lehet egy apró rést csinálni. Ezután a tollat úgy húzzuk fel a szárra, hogy a karikát ebbe a résbe tesszük bele, így a karika is szorosabban fogja a szárat és a toll is mélyebben tolható a szárba.

Előnyei:
  • bármilyen típusú tollhoz használható
  • megnöveli a tollak élettartamát azzal, hogy nem esik ki a toll és így az állandó visszarakosgatástól mentesül (amióta én használom, még egyszer sem esett ki egy tollam se!!!)
  • a szárak is jobban védve vannak, amikor eltaláljuk a nyilunkat
  • nem tudjuk elhagyni a karikákat sem, mert biztosan tart a helyén
  • a karikák nem tudnak elcsúszni a száron
Amióta én használom a lyukasztót, nagyon megvagyok vele elégedve, mert a tollaim is jobban bírják, de ami a legjobb tulajdonsága számomra, hogy nem kell visszarakosgatnom a tollakat. Régen mindig kiperegtek egy idő után, ha elfelejtettem visszanyomni kicsit őket és a közeli dobásoknál állandóan elperegtek. Ja és persze ezáltal egyetlen karikát sem kellett a földön keresgetnem.

Egy szó mint száz, aki nem olyan szárat használ, amibe a tollat befűzni kell és ezáltal biztosan tart, annak én csak ajánlani tudom.

Magyarországon, ahogy én tudom nincsen ilyen lyukasztó forgalomban, ettől függetlenül a komolyabb darts-os boltok rendelkeznek egyel-egyel és az ott vásárolt tollakat általában ingyen ki is lyukasztják.



Ha szeretnél saját lyukasztót, akkor ajánlom neked a következőt:
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése